W dniu 24 lutego 2025 roku o godzinie 15:30 odbyła się XIV sesja Rady Gminy Słupno. Sesję otworzył wójt Marcin Zawadka, witając obecnych radnych, sołtysów oraz pracowników urzędów. Po stwierdzeniu kworum, przystąpiono do porządku obrad.
Wójt zaproponował zmianę w porządku obrad, wprowadzając punkt dotyczący rozpatrzenia skargi na Wójta. Zmiana została zaakceptowana przez radnych.
Protokół został przyjęty jednogłośnie przez 14 radnych.
Wójt przedstawił sprawozdanie z prac inwestycyjnych i działań gminy w okresie od 25 stycznia do 21 lutego 2025 roku. Omówił m.in. postępy w budowie dróg, sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej, a także działania związane z transportem publicznym i oświetleniem. Podkreślił również znaczenie projektów unijnych oraz dotacji dla klubów sportowych.
Przedstawiono sprawozdania z prac poszczególnych komisji. Radna Anna Zalewska-Woźniak omówiła działania Komisji Budżetu, Oświaty i Polityki Społecznej, a inne komisje również przedstawiły swoje raporty.
Wójt przedstawił autopoprawki do uchwały, które zostały przyjęte przez 15 radnych.
Analogiczna autopoprawka została również przyjęta jednogłośnie przez 15 radnych.
Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 15 radnych.
Uchwała została przyjęta jednogłośnie przez 15 radnych.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji uznała skargę za bezzasadną. Uchwała o odrzuceniu skargi została przyjęta przez 15 radnych.
Radni zgłosili różnorodne wnioski, dotyczące m.in. porządku na działkach, odbioru opon rolniczych oraz organizacji ruchu. Wójt odpowiedział na pytania i wnioski, podkreślając ograniczenia związane z własnością prywatną oraz konieczność poszukiwania rozwiązań w kwestii odbioru odpadów.
Sesja została zamknięta przez wójta. Podziękował wszystkim obecnym za uczestnictwo w obradach.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.